zondag 19 juni 2011

Mijn make up tasje =)



Ik ga jullie laten zien welke make up ik elke dag gebruik en wat er in mijn make up tasje zit!
De spullen die er in zitten gebruik ik elke ochtend en neem ik ook mee naar school/werk of als ik bij anders iemand ga slapen.
Dit is natuurlijk niet al mijn make up ik wissel ook gewoon af van producten en als ik uitga zitten er weer andere spulletjes in maar op dit moment zit dit allemaal in mijn tasje kijk mee!






Mijn foundation van maxfactor erg fijne foundation in de kleur sandlewood 65 met SPS 10 en een oogschaduw basis van catrice die ben ik sinds kort aan het testen kan alvast verklappen dat ik niet echt tevreden ben!
Over allebei de producten komt nog een artikel.



'


Mijn blush van de hema echt een hele mooie warme blush met goude glittertjes er in en mijn make-up studio powder hier komt ook nog een artikel over.
Kijk de pan bij de blush heerlijk om naar te kijken!













De Volume Million Lashes van L'Oréal
Deze mascara vind ik echt GE-WEL-DIG!
Dit is tot nu toe de beste mascara die ik ooit gehad heb, hij maakt je wimpers voller, langer, je krijgt er geen spinnen poten van! En hij kost iets van 16,99 euro wat niet eens super duur is! Ik koop eigenlijk nooit de zelfde mascara's achter elkaar ik wil gewoon graag verschillende proberen om echt de beste mascara te vinden maar deze heb ik ong al 4 x gekocht! Dat zegt wel wat en ik raad deze mascara iedereen aan!
Veder nog de essence eyeliner dit vind ik ook echt een fijne eyeliner ik zet bijna elke dag een lijntje dus ik gebruik hem iedere dag!
En natuurlijk niet te vergeten mijn hema wenkbrauw potlood in de kleur 09 deze gebruik ik ook iedere dag.

Ik heb wel donkere wenkbrauwen maar een beetje bij tekenen vind ik altijd wel wat mooier.



Mijn wimperkruller van de hema, ik kan echt niet zonder mijn wimperkruller!
NYX jumbo pencil altijd handig maar gebruik het eigenlijk niet dagelijks maar als ik in het weekend een mooie oogschaduw look maak.
Hema wenkbrauwgel gebruik ik ook dagelijks mijn wenkbrauwen moeten natuurlijk wel de hele dag goed blijven zitten!






En nog twee oogschaduw's van bourjois en maybelline in de kleuren 03 mordore chic en 20 Coral Drama.Ik gebruik niet elke dag oogschaduw maar het zit wel in mijn makeup tasje voor de zekerheid als ik na mijn school/werk tog ergends heen ga en een beetje oogschaduw op wil doen.
Over deze oogschaduw's ben ik erg tevreden het zijn echt prachtige kleuren en over deze oogschaduw's komen ook twee artikels!


Nou dit waren al mijn producten die in mijn make up tasje zitten en die ik elke ochtend gebruik. Het past allemaal net haha alleen de make up studio powder past er helaas niet in die doe ik altijd appart in mijn tas. Ik ben wel een paar dingetjes vergeten namelijk mijn oogpotlood van de hema voor onder mijn ogen en mijn pincet.
Nu weten jullie een beetje welken producten ik gebruik, zoals ik zei ik verander wel elke week maar hoop wel dat jullie het leuk vonden om te lezen!


Follow my blog with Bloglovin

1 opmerking: