maandag 13 juni 2011

essence ’50’s girls reloaded’


''Welkom aan boord! essence neemt je deze zomer mee terug in de tijd, naar de jaren 50! Met de nieuwe trend editie “50’s girls reloaded” nodigt essence je in de maand juli 2011 uit op een retro-reis. Intens blauw en helder rood, gecombineerd met zachte goudtinten verzekeren je deze zomer van een flinke dosis maritieme flair. De schitterende retro-verpakkingen en het 50’s design doen denken aan de tijden van de petticoat, rock ‘n roll en stoere kerels met vetkuiven. Een ding is zeker: of nu je gaat varen of kiest voor een bezoekje aan de haven, met deze trendy collectie kom je in een opperbeste en stijlvolle zomerstemming!''


Vanaf juli ligt er weer een nieuwe collectie van Essence in de Kruidvat en
zoals we van essence gewend zijn lekker bugdetproof!
Ik ben ontzettend benieuwd naar deze collectie ik ben niet super fan van essence maar vintage, 50's spreekt me heel erg aan i love it!




Essense 50´s girls reloaden eyeshadow


De nieuwe duo oogschaduwen bestaan uit drie expressieve kleurencombinaties met een crèmetextuur. Verkrijgbaar in: 01 I’m a marine girl, 02 you’re a heartbreaker en 03 come on board captain. De prijs van de duo oogschaduw's word €2,49 per stuk.



50’s girls reloaded eyeshaow brush





Dit duo borsteltje heeft twee applicatoren waarmee je oogmake-up perfect aan kunt brengen. Voor maar liefst
€ 1,59 laat niemand liggen denk ik zo!


50’s girls reloaded eye pencil





Drie nieuwe oogpotloden verkrijgbaar in 01 you’re a heartbreaker, 02 I’m a marine girl en 03 love me tender. De prijs van de potloden wordt €0,99




essence 50’s girls reloaded lipstick


De crèmeachtige 50’s girls reloaded lipsticks hier kijk ik het meest naar uit! Ik heet natuurlijk niet zo maar LipstickLover! Twee nieuwe lipstick's verkrijgbaar in
01 back to the 50’s en 02 I’m sailing de prijs van de lipsticks wordt €1,99



essence 50’s girls reloaded translucent loose powder






De transparante losse poeder is geschikt voor alle
huidtypen en moet je huid een stralende, matte teint geven. Verkrijgbaar in 01 ahoy!. En de prijs van de poeder wordt €2,99 per stuk.
 

Essence 50’s girls reloaded nail polish



En als laatste natuurlijk de nagellakjes met een nieuwe verpakking heel leuk! Er komen vijf kleuren 01 ahoy!, 02 back to the 50’s, 03 I’m a marine girl, 04 love me tender en 05 you’re a heartbreaker. De prijs van de lakjes wordt €1,79.




Dat waren alle producten!
Ik ben ontzettend benieuwd naar de lipstick's de lakjes en de poeder!
Ik vind het er allemaal heel erg leuk uitzien en de namen zijn ontzettend leuk, maar het moet natuurlijk wel werken!
Wat vinden jullie ervan? Gaan jullie in juli een paar dingetjes aanschaffen?





www.essence.eu


Follow my blog with Bloglovin

2 opmerkingen:

  1. Die colectie van essence ziet er echt super uit, zeg! Jamergenoeg ben ik dan op vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen