maandag 20 juni 2011

Bourjois Eyeshadow trio smokey eyes 06 violet romantic

In dit artikel ga ik jullie een van mijn bourjois eyeshadow trio laten zien.
Bourjois is een van mijn favoriete merken het is redelijk goedkoop en de kwaliteit is goed.
Ik ben vooral tevreden over deze trio's ik heb er vier en het zijn allemaal prachtige kleuren!



Dit zegt bourjois over de smokey eye trio´s:

Deze oogschaduwcollectie is ontstaan tijdens het historische fabricageproces van het merk dat de ronde doosjes reeds sinds 1863 beroemd maakt, en heeft alle kwaliteiten om een gesofisticeerde “smoky” blik te creëren dat 8 uur blijft zitten!
De textuur is luchtig en soepel en heeft dankzij de gemicroniseerde formule een uitzonderlijke kwaliteit om te vervagen.
Dit charmante trio biedt een palet van 3 intense kleuren die perfect op elkaar zijn afgestemd. Op de achterkant van het doosje staan tips voor het creëren van “fashion smoky” of “classic smoky” ogen in slechts 3 stappen! 
De speciaal vormgegeven applicator met dubbele uiteinden vergemakkelijkt het aanbrengen van het trio: de fijne kant benadrukt de basis van de wimpers, de ronde zijde zorgt voor een ideaal resultaat. De poeders zijn oftalmologisch getest en geschikt voor de gevoelige ogen dankzij de aanwezigheid van minerale poeders.


Prachtige kleurtjes vinden jullie niet?



Dit zijn de twee lichte kleuren, links: de middelste kleur dat is een lila kleur met een mooie shimmer.
Rechts: de bovenste kleur een witte shimmery highlighter kleur met een paarse ondertoon.
De kleuren lijken op deze foto bijna hetzelfde maar ze verschillen wel zeker van elkaar!






De donkerste kleur een mooie donker paars kleur en ook een shimmery kleurtje natuurlijk.
Dit vind ik de mooiste kleur van de drie vooral mooi voor in de arcadeboog!




De achterkant van het doosje, dit vind ik altijd een beetje onzin het is leuk bedoeld maar ik zou dit zeker niet proberen!





Mijn conclusie:
Bourjois zegt dat deze oogschaduw's geschikt zijn voor gevoelige ogen dat klopt zeker.
Ik heb van mijzelf gevoelige ogen maar deze oogschaduw is daar perfect voor!
Veder is de pigmentatie goed je kunt er echt een mooie smokey eye mee maken zoals ze beloven, helaas niet zoals hun op de achterkant van het doosje laten zien maar de meeste mensen weten dat wel.
Het enige nadeel is dat je wel echt goed moet blenden want de lila en witte kleuren passen perfect bij elkaar maar de paarse kleur is erg donker!

De prijs is 11,99 wat niet super goedkoop is maar ook niet duur.
Omgerekend is dat ongeveer 4 euro per oogschaduw en dat is goed te doen!

Houd jij van paarse shimmery kleurtjes van een gemiddelde prijs en heb je last van gevoelige ogen dan is dit zeker iets voor jou!


Follow my blog with Bloglovin

3 opmerkingen:

  1. Die heb ik ook!! Van alle Bourjois trio's die ik heb, vind ik dit wel de minste. Hij staat me niet zo mooi als de andere.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa dat vind ik ook!
    Ik vind die groene het mooiste van alle trio´s!

    BeantwoordenVerwijderen