dinsdag 28 juni 2011

Maybelline Eye Studio Silky Glam 22 Bronze Drama




Maybelinne is een van de eerste merken waar ik iets van gekocht nadat ik make up ondekte!En vandaag ga ik jullie een van mijn favoriete product laten zien van maybelinne namelijk een van mijn oogschaduw Quad´s!



Dit zegt Maybelinne over de Quad´s:
Eye Studio Quad Silk Glam zorgt voor een schitterende oogopslag en blijft niet in de plooitjes zitten. De formule bestaat voor meer dan 50% uit echte edelstenen, die zorgen voor een fonkelend glanseffect. Met de perfect gecoƶrdineerde kleuren in het doosje creƫer je in 4 simpele stappen een fonkelende oogopslag!



















Dit is de quad gewoon een simpel doosje met 4 kleurtjes ik ben niet zo spreken over de verpakking ziet er erg lelijk en goedkoop uit dat is wel jammer!


















Deze foto is van dichtbij gemaakt met flits zoals je ziet zijn de kleurtjes erg mooi en shimmery i like!






Dit zijn de twee lichtste kleurtjes.
De rechter is de highlighter een super mooie kleur en erg gepigmenteerd voor een highlighter!
De linker kleur is mijn favoriete kleur uit deze hele quad het is een prachtige brons/goud kleurtje ik ben helemaal verliefd op deze kleur!



















Dit zijn de twee donkerste kleurtjes.
De rechter is een mooie donkere groen met echt een prachtige goude shimmer er in!
De linker is de donkerste kleur uit de quad, ik weet niet zo goed wat ik van deze kleur moet vinden als ik hem swatchs op mijn vingers ziet hij er prachtig uit maar op mijn oog vind ik het
een beetje een vage kleur een donker groen/zwart/grijze kleur met een goude shimmer er in.



















Dit is de achterkant van het doosje beetje onzin altijd vind ik maar wel leuk bedoeld.




Over het algemeen ben ik wel tevreden over deze quad met de pigmentatie is in ieder geval niks mis!
De kleurtjes hebben echt een flinke pigmentatie wat ik niet zo gauw verwacht had van maybelinne!
De witte highlighter en de goud/bronse kleuren zijn echt mijn favoriete en samen staan ze ook heel erg mooi.
Het enige nadeel aan deze oogschaduw is dat ze heel erg poederig zijn en als je geen goede oogschaduw basis gebruikt ze echt binnen 2 uurtjes van je ogen af zijn.
Ook zou ik goed opletten met het blenden doordat ze zo poederig zijn kun je de oogschaduw gauw wegblenden waardoor je hele gezicht onder de oogschaduw zit.


De prijs van een quad is 12,99 dat is zeker wel te doen voor 4 oogschaduw kleurtjes!
Omgerekend is dat 3,30 per stuk.


Ben je opzoek naar vier apparte kleurtjes oogschaduw voor een redelijke prijs en heb je goede oogschaduw basis dan raad ik deze quad zeker aan!

7 opmerkingen: