dinsdag 5 juli 2011

Shoplog!


Oke ik moet eerlijk bekennen op het moment dat ik dit artikel schrijf heb ik al weer heel veel nieuwe spulletjes gekocht (hoezo make-up verslaafd) maar tog leek het me wel leuk om even te laten zien wat ik allemaal heb gekocht!

















De maybelline affinitone foundation in de kleur opal 09 opal rose ik heb deze foundation al een paar keer eerder gekocht en ben er wel tevreden over!













Twee gelliners een van catrice (zwart) en een van essence (paars).
Ik wou deze gelliners al een hele tijd maar op een of andere manier wou ik tog bij mijn vloeibare eyeliner blijven.
Ik heb ze al getest allebei en ik ben er heel erg blij mee!
Vooral de gelliner van essence is heel fijn en het is een mooie donkerpaarse kleur, de gelliner van catrice is ook heel fijn!
Een nadeel die van essence is waterproof zou je denken he handig, vind ik niet is erg lastig met s'avonds er afhalen!
Veder ben ik verkocht geen vloeibare eyeliner meer voor mij!
Ik heb ook nog een kwastje gekocht voor het aanbrengen van catrice werkt heel erg fijn!














Oke nu word het leuk haha ^-^
Ik heb een bronzer gekocht van the body shop uit de collectie honey bronze.
Ik ben heel erg blij met deze bronzer, het is de perfecte kleur voor mij en hij is super mooi mat wat je niet snel vind voor deze prijs (14,50)

hier komt zeker nog een artikel over!
Dan nog een highlighter van bourjouis deze is echt prachtig!
Ik heb hem gekocht bij ici pari voor 5 euro ongeveer terwijl die normaal rond de 11 euro kost mooie deal dus!
Ik ben super blij met deze highlighter hier komt zeker nog een artikel over!



Ik kon het niet laten mijn mascara was weer op en tog heb ik weer de zelfde L'OrĂ©al Volume Million Lashes mascara gekocht.
Ik lees veel slechte dingen over deze mascara dat je wimpers er van loslaten enz.
Maar ik ben zo erg tevreden over deze mascara dat ik hem steeds opnieuw koop!

Deze mascara heb ik trouwends voor 10 euro gekocht in plaats van 16,99 bij de kruidvat.




En als laatst een oogpotlood van de hema in een zwarte kleur.
Niet heel boeiend maar ik zou niet zonder een zwart oogpotlood kunnen.
Ik vind het wel altijd een beetje onzin om heel veel geld uit te geven aan een oogpotlood dus ik koop altijd gewoon een goedkope van hema.
Hij doet gewoon wat die moet doen en blijft goed zitten!


Dit was mijn shoplog ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en als jullie veder nog vragen hebben of ergends een artikel over willen lezen hoor ik het graag!

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie producten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke productjes heb je gekocht, het is misschien leuk als je volgende keer ook de binnenkant laat ziet ipv alleen de verpakking. Dan weten wij tenminste ook hoe het eruit ziet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben benieuwd naar het product van de bodyshop. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke dingen heb je gekocht! en gave achtergrond bij je foto's hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie producten heb je gekocht zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee! Leuke blog.
    Zou je ook eens op die van mij willen kijken?
    Dat zou ik erg leuk vinden.
    x Ashley (FaithfulDreams.nl)

    BeantwoordenVerwijderen