dinsdag 21 juni 2011

Favorieten tas en schoenen op dit moment!

Naast mijn lipstick verslaving heb ik ook zoals veel vrouwen hebben een tassen en schoenen verslaving!
Ik wil jullie elke week of eens in de zoveel tijd mijn favorieten van het moment laten zien als jullie dat willen want ik wissel heel veel van tassen en schoenen.
Kijk mee naar mijn favorieten tas en schoenen op dit moment!



















Dit kleine handtasje is op dit moment mijn favoriete tas, hij is van de primark ik heb hem gekocht in hoofddorp!











Ik vind het een mooie en chique tas en wat heel handig is je kunt hem in je hand vast houden of om je schouders hangen!











Het tasje is een soort taupe bruine kleur met een slangenprintje, en let op de sluiting mooie nep goude detail!
En de prijs was ongeveer 11,99 wat ik niet duur vind voor zo´n schattig/chique tasje!











Dit zijn mijn favoritiete schoenen op dit moment!
Ik heb deze schoenen gekocht bij de h&m ze zijn van de collectie van vorig jaar ik heb ze ook vorig jaar gekocht, ze waren namelijk afgeprijsd van 35 euro naar 11 euro koopje dus!





Ondanks dat ik ze dus al een tijdje heb ben ik nog helemaal verliefd op deze schoenen!
De kleur komt helaas niet helemaal goed over op de foto want het is echt een hele mooie felle kleur paars!
De stof is ook heerlijk het is gewoon nep suede maar het voelt ontzettend lekker zacht!




De onderkant van deze schoenen zijn sleehakken van kurk gemaakt waardoor deze heerlijk lopen ondanks de hoogte ze zijn namelijk 12 cm hoog maar daar merk je helemaal niets van!


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn favorieten tas en schoenen op dit moment te zien!
Ik ben benieuwd wat zijn jullie favoriete tas en schoenen op dit moment?


Follow my blog with Bloglovin

5 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig tasje, ik ben nog op zoek naar zoiets... *rent naar primark*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa leuk he toen ik hem zag dacht ik metteen hebben!! ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige tas! Ik dacht eigenlijk, dat het een duurder merk zou zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tas, hij lijkt veel duurder dan dat die is! :D Altijd een pluspunt.
    De schoenen zijn ook erg leuk, mooi kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen